Saturday, 30 April 2011

Tolong Bantu Saya, Saya Sedang Lapar Gila Kott! ; (

da ta bole tahan. hohh my! ahh!(hai,lain mcm pulak joyah ni)
apanya? org lapa la.
dala lapa, ditambah pula dgn sakit perut yg melampau! mmg aku ta rasa macam na mati skrg ni.
mama...aunty nani...aunty ruby...aunty aniza...
ayah...uncle wira...uncle kami...uncle nazri...
(maaf tersebut nama parents yg tiada kena mengena lgsung dgn penyakit sy sekarang ni.)
ohmagad! da ta bole tahan.

yak?
sy bukan na yak la.

sapu minyak angin? oh no no. jgn suruh sy sapu minyak angin sbb sy lebih rela berpeluhpeluh menahan sakit perut drp sapu minyak angin ke manamana anggota tubuh bdn sy.
kpd yg selalu sapu minyak angin tu, korg ta rasa PEDAS ke?
kwnkwn selau ckp, "cuna! ta pedas la. mana ada minyak angin yg PEDAS. berangin je. rasa berangin tu la yg buat kau rasa lega."
ahhh! idontcareatall! sy ta rasa BERANGIN pun, rasa PEDAS je. HOT AND SPICY!
kalau mknn pedas, mmg favourite lah kn. tp minyak angin, PHEWWW... mintak maap la nyah. mak ta bole terima. HAHAHAHAHAHAHA (diam!)
adoidoidoidoi perutku yg byk lemak berkrim disukai ramai, chill la. ta pyh na sakit sgt boleh kan?ADUH!

sy na pergi bergolekgolek kt jalan besar dpn rumah ni jap. manatahu bole hilangkan rasa sakit perut ni.

*kang ta semena-mena bukan sakit je hilang,perut hilang,dgn kau kau sekali hilang,cuna. -____-

No comments:

Post a Comment